Tyresta gård

Igår blev det inget bloggande och det är jag väldigt ledsen för men jag var hlt utmattad! Jag och Mamma tog nämligen med hundarna till tyresta gård och gick runt 6 km i halvt upptrampade spår och 1,5 km i snö upp till höfterna! På vissa ställen kunde inte ens Léktra gå! Haha jag skulle vilja se ansiktsutrycket på personen som hittar spåren av Léktra, hon låg nämligen på sin stora breda mage med tassarna ut åt alla håll och kravlade fram! Såg t som en säl. Jag skulle ha dokumenterat det men jag hade för stora problem att ta mig fram själv.....
Jaja den dokumenteringen som jag gjorde kommer här!

Synd bara att bilderna ligger åt fel håll :(((






'
Här sitter hundarna i bakluckan helt utmattade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0