Press?!

Hej hej!
Idag så ska jag laga mat till 7 personer!! JAG! Jag som inte ens kan laga mat! Jag menar det är ju bara min familj och vänner men ändå!
Dagen börjar med att jag har satt alarm kl 10.33 med texten somna INTE om! And I'm like watch me... När mamma tinger och väcker mig 11.34 så tvingar jag mig upp och lägger in kycklingfiléerna i micron så att dom kan tina i lugn och ro, dom kan nämnligen inte ligga framme eftersom att hundarna äter upp dom då!
Sedan tar jag en dusch och sminkar mig.

Den här bilden blir såklart också sne... :(
Sedan åker vi iväg och handlar dom grejerna som vi glömde igår.
Nu när jag sitter och bloggar så uppgraderar Thomas våra fågelbollar så att dom kan klara några attacker från hundarna som känner lukten av fettet på dom.


Som ni ser på Fangs blick så är dom populära!
Nu har Emilie, Bella, Johan, Hugo och Benny kommit så jag kanske borde vara lite social iallafall.....

Kommentarer
Postat av: Beccis

Benni:)

2011-01-08 @ 21:26:39
URL: http://beccaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0