Onsdag.

Vinter och lov är nog ingen bra kombination för mig... Jag går inte ut för igår frös jag så mycket att det gjorde ont i vänstra trumhinnan. Ja, jag skrev rätt! Trumhinnan! Eller aa den där grejen precis innanför örat.... Och när jag är inne så ligger jag bara som en säck i soffan eller i sängen. Idag ville jag ta med hundarna till rudan men det är ju som sagt iskallt ute och jag behöver nog en bil då för båda hundarna går inte på bussen då Fang tar alldeles för mycket plats!

Det här är Léktra, min Rottweiler.

Och det här är Fang, han som inte fungerar så bra på bussar. 
Fang är en mix mellan Rottweiler, Flat coat, Labrador och Schäfer.
Hursomhelst så är det jättemånga som åker skidor i spåren där och det är tråkigt att gå själv.
Men nu får det vara nog! Jag måste ut! Om bara för att sitta på Wayne's och snacka skit med vänner eller åka till Frida och chilla allmänt eller gå ut med hundarna med Emil. Jag måste röra på mig... Nu ligger jag och kollar på Scorpio eller vad det nu heter på 6an, nån jävla B-film, fast det är väl bara sånna dom visar på 6an. Nu ska jag nog fortsätta leva med extremt tråkiga liv och försöka hitta på nått roligt att göra!
Go natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0