McInlägg

Hej alla morgonpigga, jag, frida och Klara har dygnat idag. Vi orkade bara inte gå och lägga oss för det är så jobbigt att gå upp! Vi spelade Far Cry 2 några timmar som vanligt ;) Sen spelade druvjakten vilket var askul! Kl halv 7 så gick vi iväg till bussen för att åka till McDonalds och äta en McFrukost. Medans vi Entrade bussen så sjöng vi follow the leader och kärringarna som skulle till jobbet stirrade på oss som om blickar kunde döda.... Väl framme på McDonalds så beställde jag en McMuffin, Frida en Mctoast och Klara McPannkakor. Jag trodde att mitt hjärta skulle sluta slå när jag upptäckte att min McMuffin som var stor som en hockeypuck innehöll över 300 kalorier!!! När vi McRullade ifrån McDonalds och kutade över den trafikerade rondellen och sprang för våra McLiv så kände jag McFettet från min McMuffin tog ut sin rätt..... Vi sprang över till Port 73 för att köpa frukt inne på coop forum men dom hade inte öppnat än, MEN deras tidningsleverans stod öppnad utanför dörren.... Frida tog en sofis mode och McSprang. Hihihi va busigt då, sedan var hon helt uppe i varv tills vi kom hem. När vi köpt det vi skulle ha så skulle vi springa över rondellen igen då en polisbil stannade och vevade ner rutan brevid oss.... Oopps... Dom  undrade vad vi gjorde i rondellen och vart vi skulle. Dom beslöt sig för att skjutsa oss till bussen! Yeey det var fett spännande. När vi var uppe och dom släppte av oss ca 50 m från busshållplatsen så ser vi McBussen komma och vi sliter upp dörrarna till polisbilen, ger ett tack och farväl till dom snälla poliserna och kutar ut. Samtidigt som klara skriker McSpring så är bussen vid busshållplatsen, då slänger jag mig in framför och vinkar med armarna så att den stannar för den bittra busschaffisen var på språng därifrån. När vi har kommit på bussen och den kört iväg upptäcker vi att vi har haft åskådare under hela färden. Ett gäng på 3-4 killar glor på oss, jag menar föreställ er själva vad roligt det måste ha sett ut! 

Kommentarer
Postat av: emilie

HAHA du är inte klok.

Skaffa ett liv (;

2011-01-04 @ 13:11:20
URL: http://emlom.blogg.se/
Postat av: Cristina

Detta ska diskuteras i kväll!

2011-01-04 @ 14:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0