Känslan av att ta av sig bh:n efter en lång dag.

Go kväll alla nattugglor.
Jag satt och funderade över min olösta gåta gällande min header. Hur ska jag få upp den?  Jaja jag lät tankarna flyta iväg medans jag chattade med Rasmus om allt och ingenting. Då jag plötsligt blev tillbakadragen till verkligheten av min bästa vän Frida. -Saknar dig supermyckeeeeeeeeet Är supertaggad för resan till husvagnen i sommar, hihihi! När är vår nästa dejt? LÖÖV♥
Vi bestämde att vi skulle mötas nånstans och sedan åka tillbaka hem till mig igen. Eftersom att mitt fönster är blockerat av snö så var jag tvungen att smyga upp och hämta ett par varma skor och leta i en evighet efter en jacka som jag ville ha på mig. Medans jag vandrade till bussen så pratade min vän med sin pojkvän Hugo i mobilen. Väl framme vid bussen upptäcker jag till min förfäran att bussen inte går och jag måste ta nattbussen (mycket bussen)! Det var inget särskilt intressant som hände under resten av resan, förutom när vi va hemma och en gammal ond volvo full med klistermärken var nära att köra på oss. Men på väg hem bevittnade vi The balance of life, eller aa... Det va en McDonalds påse balanserad på en kant. Den bara stod där! It was fucking crazy man! Inehållet var på cheeseburgar papper, en hög servetter och en oäten cheesebugare. Nu bloggar jag och Frida sitter och kör Far Cry 2 som jag fick i julklapp av henne.  

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej syster,



jag mailar dem till min hotmail och sparar dem på datan för att sedan ladda upp dem (:

PUSS

2011-01-03 @ 12:33:42
URL: http://emlom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0