God morgon Sverige!

Hihi, idag ringde mamma och väckte oss vid halv 4. Inte för att vi gick upp då men ändå, vi låg i sängen i typ en timme och jag gjorde två inbakade flätor av hennes polisonger... Vi messade Klara och hon började åka. Under tiden så gick jag och Frida upp och tinade skogaholmslimpa i micron och gjorde varsin kopp chococino. Nu sitter vi nere i mitt rum och spelar Far Cry 2. Vänta va? Nu kommer det nån... Det låter som Emilie och Bella,, Men varför skulle dom komma hit? By the way så är Emilie min syster och Bella är hennes bästa kompis och hon är som min extra storasyster. Jaha det var Klara som pratade med två olika röster! Då klarnade allt upp. Hade helt glömt att hon skulle komma :) Nu sitter vi alla tre och kör Far Cry 2 på mitt Ps3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0