Dagens tips.

Idag tipsar jag er om två saker.
Den första upptäckte jag för ca 1 timme sedan. Om ni inte vill att eran Billy pizza ska vara helt fettig och mjuk och full med transfetter så gör som jag och Frida gjorde ikväll och värm dom i ugnen! Resultat: En mycket nyttigare och krispigare pizza.
Ugn 150 grader.

Den andra är klädrelaterad.
Jag personligen är inte such a big fan of leggins, så jag gillar inte att ha långa tröjor över ett par svarta leggins. Det är inte riktigt min grej. Så jag kom på en liten fiffig grej all by my self. Jag tog ett par gamla jeans och klippte av bakfickorna på dom, sen sydde jag fast dem på legginsen. Det är förtfarande svarta leggins men dom ser mycket roligare ut + att du har nån stans att lägga mobilen.

Kommentarer
Postat av: emilie

Bra tips sis (;

2011-01-03 @ 09:51:36
URL: http://emlom.blogg.se/
Postat av: Cristina

Men, försvinner tranfetterna bara för att du tillagar den annorlunda? Tror inte det men den blev nog godare;)

2011-01-03 @ 13:58:20
Postat av: Cristina

Blir det färre med transfeter för att du vaäremer i ugnen? Fast den blir nog godare;)

2011-01-04 @ 14:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0